Mezi nejvýznamnější off-page faktory při SEO optimalizaci patří SEO linkbuilding neboli budování zpětných odkazů. Tento důležitý úkon již neprovádí úpravy přímo na cílových stránkách jako on-page faktory, ale má za úkol dostat na stránky nové zákazníky skrze odkazy umístěné na jiných webech. Pro budování zpětných odkazů je nutné navázat určitá partnerství, která mohou být placená a neplacená. Pokud linkbuilder zvolí neplacená partnerství, budou mít zpětné odkazy získané tímto způsobem mnohem větší efektivitu. Současně však stojí za budováním těchto odkazů mnohem více práce. SEOlight s.r.o. nabízí profesionální linkbuilding, který je díky více jak sedmiletým zkušenostem mimořádně kvalitní.
Úspěch je podmíněn kreativitou odborníků
Pokud chcete dosáhnout těch nejlepších pozic a také navýšení návštěvnosti na vašich stránkách, pak bude budování zpětných odkazů úkon, do kterého zainvestujete ze všech dílčích úkonů nejvíce peněz. Dlouhodobý účinek je možné předpokládat jen při pravidelných aktualizacích zpětných odkazů a budování nových. K těmto účelům se využívají PR články, které mohou být dvojího typu. Jednak se uplatňují revoluční PR články, jednak jsou k dispozici ještě efektivnější tematické články. Druhá varianta je efektivnější díky svému cílenému zaměření na tematické magazíny, blogy a podobně.
Jak celé budování zpětných odkazů probíhá?
Každý linkbuilder využívá poněkud jiných technik, avšak celé budování by se dalo shrnout do několika odrážek:
– Analýza klienta
– Průzkum trhu a konkurence
– Stanovení strategie linkbuilding
– Konečná realizace
Linkbuilding je tvořen dlouhodobými i jednorázovými aktivitami. SEOlight s.r.o. však ve své praxi doporučuje dlouhodobou spolupráci, která je díky PR článkům proveditelná velmi snadno. Díky měsíční optimalizaci navíc budete mít jistotu, že váš web se nachází stále na nejvyšších příčkách.